مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روایتى از شهید مدافع حرم عباس دانشگر

بسم رب الشهداء و الصدیقین

"کنار قدم‌های جابر سوی نینوا رهسپاریم، ستون‌های این جاده را ما به شوق حرم می‌شماریم؛ (بخش پنجم)، ماساژ پاى زائر امام حسین [علیه السلام]" ...

در سال‌های ۱۳۹۳و ۱۳۹۴عباس و من در  اربعین حسینی شرکت کردیم. عباس در بین راه کوله‌ای سنگین بر پشت و ذکر یا حسین و یا زینب بر لب داشت.

همه خسته و کوفته شب ‌هنگام برای استراحت به موکبی رفتیم. پاهای بعضی از دوستان تاول زده بود. نرسیده به موکب همه به زمین پهن می‌شدند. بعضی‌ها از فرط خستگی دراز می‌کشیدند و بعضی‌ها پاها را ماساژ می‌دادند. جسم‌ها خسته بود ولی روحیات بسیجی در این موکب‌ها گل می‌کرد و بگو و بخندها شروع می‌شد. قلب‌های بچه‌ها از عشق و محبت به امام حسین علیه‌السلام موج می‌زد.

عباس خود را آماده می‌کرد و می‌گفت: "هر که می‌خواد پاهاشو ماساژ بدم بیاد جلو". می‌گفت: "پایی که برای امام حسین (علیه‌السلام) برداره، اون پا ارزش داره".

@labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">