مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نامه به بابایی

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ


بسم رب الشهدا

نامه به بابایی

سلام بابایی..دلم برات تنگ شده اخی کی برمیگردی..مامان میگه که بابات کنارته،نوازشت میکنه..

بابایی مهربونم مگه بهم قول ندادی که تولدم بیایی،مگه قول ندادی برام ازاون عروسکا بخری..

بابایی جونم وقتی که دلم برات تنگ میشه گریه میکنم😭..مامان برام ازیک دختر سه ساله میگه که توخرابه بهش چیا که گذشت..بابایی مامان میگه که تو رفتی دفاع کنی از حرم دختر سه ساله امام حسین(ع)همون که هرشب باهاش حرف میزنم ..

وخواهرش زینب(س)

بابایی میخوام گله کنم  از کسایی که میگن توبخاطر پول رفتی مامان گریه میکنه بخاطر این حرف من ناراحت میشم..بابایی خوبم اخه چراا اینطورمیگن مگه تو از دختره سه سالت از جونت از همسر زندگیت نگذشتی..چرااا میگن چرااا اشک مامان درمیارن

اخه مگه نمیدوننن شهدااعند ربهم یرزقونن مگه نمیدوننن که صداشون میشنوی مگه نمیدونن این حرفابجای دعوای درد میشه نمک روزخم

وقتی اینا میگم یاد عمه جانم زینب میفتم..خرابه شام

بابایی قشنگم سلام به عمه جان رقیه برسون بابایی مامان داره صدام میکنه🗣 شبت بخیربابایی جووون👋

دوست دارم  زود برگردپیشم

دل نوشته

فدایی بی بی زینب

تقدیم به شهید بیضایی و دخترش کوثر


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">