مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نحوه شهادت شهید امیر لطفی

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ق.ظ



در سوریه عملیات محرم( ازآزادسازی خانطومام ) 29اذر ۹۴ شهید شدن بر اثر اصابت ترکش نارنجک پهلو و قلب....

شهید لطفی پس از مدتها مشقت و دوندگی بالاخره توانست نام خود را در لیست مدافعان دفاع از حرم زینب س قرار دهد و به شهر عشق،زینبیه دمشق اعزام شود.

و در تاریخ 29 آذرماه در خالدیه سوریه در یک عملیات موفق که به تثبیت شهر منجر شد در حالی که ذکر و رجز اهل بیت را با صدای رسا میخواند تعداد زیادی از تکفیری ها را به هلاکت رساند،تکفیری های کور دل به دلیل تعداد بالای تلفات در صدد برامدن تا  از تلفات بیشتر جلوگیری کنند که در این موقع تعدادی از تکفیری های سعودی اسراییلی ناجوان مردانه به اتاق خانه محل استقرار شهید لطفی نزدیک شده و دو نارنجک به داخل اتاق انداختند که شهید لطفی یک نارجک را شجاعانه به طرف تکفیری ها برگرداند ولی  نارنجک دوم در همان لحظه منفجر شد و شهید لطفی به فیض شهادت در راه دفاع از حرم عمه سادات نائل گشت.

منیع:

@Shohadaye_Modafe_Haram

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

جالب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">