مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نذری برای سفر به مشهد (سید مصطفی موسوی)

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ



کم سن و سال بود، اما تابستان که می‌شد می‌رفت کنار دست پدر و کارگری می‌کرد. رویه کوبی مبل و کارهایی که با چوب و مبلمان سر و کار داشت و محله پر بود از کارگاه‌های تولید مبل. این قاعده محله‌های بازار مبل و کارگاه‌های تولیدی منطقه است که بیشتر نوجوانان این محله‌ها تابستان‌ها بروند و در کارگاه‌ها مشغول کار شوند و مصطفی هم از این قاعده مستثنا نبود. مادر سخت بیمار شده بود و پزشکان از درمانش ناامید و سیدمصطفی و سیده‌زینب نگران و بیقرار. مادر در این مورد می‌گوید: با اینکه ۱۱‌ـ ۱۲ سال بیشتر نداشت همه تابستان را کار کرده بود و پول‌هایش را پس‌انداز کرده بود تا نذرش را ادا کند. مصطفی نذر کرده بود تا مادر به سلامت از بستر بیماری بلند شود و او با پول‌هایی که دسترنج کار خودش بود او را به پابوس امام رضا(ع) ببرد.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">