مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مهدی اصغری برادر شهید حجت اصغری که در روز تاسوعا و عباس گونه به شهادت رسید و دستانش با خمپاره قطع شد گفت: شهید بعد از اولین بازگشت خود از نبرد در سوریه در بازگشت خود به سوریه با مخالفت خانواده مواجه شد ولی گویا سودای شهادت سرنوشت دیگری را برای برادرم رقم زده بود.

مهدی اصغری افزود: شهید حجت اصغری گویا از شهادتش خبر داشت که به نزد دوستان خود رفته بود و ضمن حلالیت یک یادگاری به هرکدام داده بود و شب قبل از شهادت خود نیز با تماسی که داشت از خانواده طلب حلالیت کرد.

برادر شهید اصغری در پاسخ به سوالی در مورد وصیت شهید گفت: دو وصیت نامه یکی سیاسی و یکی خصوصی برای خانواده بود که در وصیت سیاسی خود به حجاب , و پیروی از اهل بیت و خط امام و رهبری تاکید کرده اند.

مهدی اصغری در ادامه در بیان ویژگی های شهید اصغری گفت: شهید عاشق  ولایت بود و به نماز اول وقت عشق می ورزید و در راستای هدایت جوانان به راه مستقیم تلاش می کرد و خود جمعی از جوانان را هیئتی کرده بود و همین نماز او را آسمانی کرد.

این برادر شهید در پایان خاطرنشان کرد: شهید اصغری در وصیت نامه خصوصی خود اعلام داشته همیشه پیرو ولایت باشید و سخنان رهبر را چشم و گوش بسته بپذیرید و بدانید که ایشان نماینده صاحب الزمان است و بدانید که از طریق رهبری به امام زمان(عج) خواهید رسید.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">