مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه شهید مدافع حرم شهیدمهدی ثامنی راد

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام محضر مبارک حضرت ولی عصرامام زمان (عج) و روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای صدراسلام تا به حال و مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای وخانواده ودوستان عزیزم.

حضور و توفیق اینجانب به این سرزمین امام زمان و خدمت کردن دراین راه مقدس که یک اعلام حکم جهاد از جانب ولی امر مسلمین اعلام شده است بسیار خوشایندست. تقدیر چگونه باشد خدا می داند. ولی وظیفه و شرع را باید عمل نمود و این چند جمله را که در موضوعات مختلفی آن را بیان می دارم و به این مصحف می نگارم:

دوستان وهمرزمان من سلام؛ آنچه از این خلقت به این حقیر اثبات شده این بود که هیچ چیز را بهتر از این ندیدم که دوستان، صداقت دینی داشته باشند و کاری به این ناملایماتی که اتفاق می افتد دربین افراد ، سازمان و جامعه نداشته باشند. 

ما باید سعی کنیم کار و وظیفه خود را به نحو احسن و آن طوری که وظیفه ما هست انجام دهیم و سعی کنیم درحیطه کاری خود پیشرفت کنیم و یک فردی باشیم دارای معلومات عالی و بدانید که ما باید با کسب تجربه افرادی مفید باشیم برای حفظ و حراست و نگهداری اسلام.

برادران من، خود را دست کم نگیرید. دنیا و ابرقدرت های دنیا از لباس سبز ما و اسم ما می ترسند و آن هم بخاطر ایمان درون قلب شما دوستان است. خود را کوچک نشمارید. بدانیدکه ما الگویی همچون اباعبدلله الحسین و ابوالفضل العباس داریم. ما علی اکبر و علی اصغر داریم. این خاندان عصمت و طهارت از کودک شش ماهه برای ما الگو قرار دادند تا پیرمردی همچون حبیب بن مظاهر. پس بدانید که ادامه دادن راهی همچون این بزرگواران راه به شهادت و رسیدن به معبود حقیقی است. 

به راستی که صحبت و درد دل زیاد است ولی نه این حقیر مجال نوشتن دارم و نه اینجا دل و جان فرصتی می دهد که ازکربلایی بودن دل کَند و آن راتوصیف کرد.

@TahavolateMantaghe

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">