مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وقتی دل جهاد گرفت . . .

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ


جشن تولد یکی از دوستانمان بود باجهاد تصمیم گرفتیم با هم برویم وبرایش کادو بخریم من به جهاد یکی از بهترین پاساژ هارو برای خرید معرفی کردم که به انجابرویم اما جهاد مخالفت کرد و از من خواست که به یکی از مغازه ها برای خرید کردن برویم

وقتی رسیدیم دیدم کمی چهرش درهم رفت و وسرش پایین بود از او سوال کردم اتفاقی افتاده ؟گفت دلم میگیرد وقتی جوانان را اینگونه میبینم دیدم نگاهش به ان سمت خیابان رفت 

چند دخترو پسر مشغول شوخی باهم وحرکات سبکانه ای بودن 

دستش را روی شانه ام گذاشت وگفت برویم 

به داخل مغازه رفت وسریع چیزی برای هدیه انتخاب کرد وبرگشتیم

در داخل ماشین سرش پایین وزیاد حرف نمیزد مگر  اینکه من با او صحبت میکردم واو پاسخ دهد 

شب هنگامی که میخواستیم به مهمانی برویم ناگهان اورا جلوی در خانه خود دیدم وپرسیدم اینجا چیکار میکنی ؟من فکر میکردم رفتی!؟گفت من نمیاییم ولی از طرف من هدیه را به او بده وتبریک بگو از او علت اینکار را سوال کردم گفت شنیدم جایی که تولد را گرفته اند مکان مناسبی برای شرکت ما نیست ما ابروی حزب الله و جوانان این راهیم انوقت خودمان نامش را خراب کنیم؟!

پی نوشت : حیا داشته باشیم ! همین ...

راوی : یکی از دوستان شهید

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">