مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

چگونه همنشین آقا سید مصطفی صدرزاده شویم؟!

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ق.ظ


خواب:
دو شب پیش خواب دیدم دارم می میرم ،یکی بهم گفت: دوست داری با کی باشی این دم آخر?!!
گفتم:آقا مصطفی... برای بار آخر ببینمش وباهاش بریم پارک مثل بچگی ها مون...
بهم گفت: اگه میخوای با مصطفی همنشین باشی هر شب زیارت عاشورا بخوان...

(خواب دختر دایی شهید)

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۳)

سلا م خسته نباشین خدا خیرتون بده که تو این راه قدم گذاشتین و هدفی مقدسی دارین مه نعرفی شهدای مدافع حرمه خدا و اهل بیت و شهدا پشیبانتون باشن ان شاالله.
  • یکی از اعضای گروه.
  • سلام خسته نباشین می شهذاکه صلاخ دونستین قسمت نظرات رو بذارین ما هم ببینیم‌جه نطراتی براتوندگذاشتن. یه سوال نظرات رو می خونین؟ 
    پاسخ:

         سلام، ممنونم نظرات عمومی رو میزارم دوستان مطالعه کنن اما نظرات شخصی رو نه.

    بله کلیه نظرات میخونم و از پیشنهادات شما کمال تشکر را دارم.

  • یکی از اعضای گروه.
  • تشمر می کنم از اینکه ایمیل خواستن رو برداشتینذاز قسمتذ نظرات.
    پاسخ:

    خواهش می کنم ؛ بنده از شما سپاسگزارم که با نظرات خوبتون ما رو یاری می کنید.

    ضمنا از همکار گرامی خودم هم که زحمت این مورد رو متقبل شدن تشکر ویژه دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">