مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

‍ شـھیـــد سردار سیدعلی عالمی

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ

‍ 

شـھیـــد سردار سیدعلی عالمی 

سردار فاطمیون

برادر عالمی یکی از اولین نیروهای وفاطمیون بود ایشان مرد پرتلاش و دلسوز ی بود .

آخرین بار که اورا دیدم یک ماه قبل از شهادتش بود 

با شوخی به او گفتم : سید جان نورانی شدی نکند شهید شوی !؟

اما با حسرت گفت ما کجا و شهادت کجا ؟! 

گلویش را بغض گرفت و گفت: تمام دوستانم دست مزد شان را  گرفتند رفتند ولی من لایق نبودم

  دیگر خسته شدم کاش بی بی زینب س  دست مزد من را هم  میداد..

 گفتم: سید جان فعلا کار داری و ما به تو نیاز داریم

 گفت : بیشتر از  سه سال خدمت کردم دیگر انتظار بس است...

سرانجام در ایام  محرم دست مزدش را گرفت و با لب خندان به جمع دوستان شهیدش پیوست .

روحش شاد...

گروه فرهنگے سـرداران_بے_مـرز

https://telegram.me/joinchat/D7HRmT8L2XFeVuNZ7v8YUQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">